Onlinetrening – slik funker det

Med et månedlige medlemsskap i enten TRENT eller Trening etter fødsel får du tilgang til ditt eget treningsunivers, rett hjem i din egen stue. Jeg trener deg via skjermen flere ganger i uka, og du har tilgang til ytterligere økter med ulikt fokus. Mitt mål er å gjøre treningen din så enkel og tilgjengelig som mulig, samtidig som vi trener effektivt. Les mer og bli med her!  

I TRENT-medlemskapet lanserer jeg i begynnelsen av hver måned et forslag til en treningsplan for den kommende måneden, samt et fokus; push ups, kjernemuskulatur, rumpetrening, etc. Jeg slipper også en rekke forhåndsinnspilte økter, som komplementerer de ukentlige liveøktene. Summen av det hele skal være en fullverdig treningspakke der vi trener variert, men samtidig med et gitt fokus til ulike tider. På den måten blir det aldri kjedelig, men vi gir oss selv muligheten til å bli bedre. 

I Trening etter fødsel-medlemskapet får du ved innmelding tilsendt et forslag til en treningsplan som du selv velger når du vil begynne på. Denne gir deg forslag til hvordan du bør gjennomføre både bekkenbunn- og kjernetrening, i kombinasjon med liveøktene. Det er lagt opp til en stadig økende treningsmengde, slik at du får en naturlig progresjon i treningen din. 

For hvem?

Et medlemsskap passer for deg som vil gjøre tilgjengelig og enkelt, som er glad i en svettefest og som liker å trene relativt enkelt. Dette er trening og økter jeg selv ville ha trent og trener på dager der jeg vil trene hjemme, men fortsatt få full valuta for innsatsen jeg legger ned. Trening etter fødsel-medlemsskapet passer for deg som ønsker å komme i gang med trening etter fødsel på en trygg og skånsom møte, med verktøyene vi vet er viktig og riktig i tiden etter svangerskap og fødsel. De kan gjennomføres i ditt eget hjem, når det passer deg og sjefen (les; baby).

Slik funker det

Etter innmelding har du i begge medlemsskap tilgang til masse forhåndsinnspilt innhold som gir deg varierte treningsmuligheter uansett hvor du måtte befinne deg. Du kan se øktene på mobilskjerm, med eller uten hodetelefoner, på pc, eller på TV-skjerm. Du bestemmer! Det er ingen binding.

Inhold og utstyr

Det vil være mulig å bruke det meste av treningsutstyr, da spesielt hantler eller kettlebells i ulike kg, strikker, minibands etc. Du kan også trene uten noe som helst, så ikke la mangel på utstyr være en hindring.

Nivå og progresjon

Jeg viser alltid ulike nivåer av en øvelse, slik at du kan være med, uavhengig av fysisk utgangspunkt. Det er viktig for meg at vi utfordrer oss på trening, men at vi alle blir tilbudt en variasjon av en øvelse som gir mestring.