Spørsmål & Svar

Er det bindingstid?

SVAR: Nei. Du melder deg inn den datoen du ønsker, og betaler dermed for én måned. Medlemsskapet løper så lenge du selv ønsker, og så lenge du melder deg ut før det har gått én måned vil du heller ikke bli trukket. Du bestemmer!

Når er det trening?

SVAR: Fra og med august 2021 er det mandag kl. 09 (30 min), onsdag kl. 18 (45 min) og fredag kl. 09 (30 min) som gjelder – dette kan endres etterhvert som sesongene løper, men det vil bli tydelig kommunisert i god tid i forveien.

Hvor lenge varer øktene?

SVAR: Det varierer. Med stor V, hehe. Når det kommer til liveøktene er varigheten gjerne satt, vi trener 30 min på mandager, 45 min på onsdager og 30 min på fredager. Men, portalen består jo av en rekke forhåndsinnspilte økter man kan gjøre også utenom disse treningene. Dersom man ønsker mer trening etter 30 min kan man f.eks kjøre en 15 minutter magesekvens i tillegg, som ligger klar i portalen.

Må jeg har utstyr?

SVAR: Det er ikke noe must på noen av øktene, og man kan alltid være med på alt uten utstyr. Når det er sagt får man på sikt ytterligere utbytte hvis du har et par hantler, og/eller kettlebells, et par minibands, en lang treningsstikk etc. 

Enkle hjemmetreningsmidler kommer du langt med! I infoboksen til enhver økt står det oppgitt hva slags utstyr du kan bruke, tips om antall kg på den aktuelle økten, osv.

Må jeg være med på alle liveøktene?

SVAR: Du bestemmer selv hvor mye du vil trene, samt når du vil gjennomføre øktene. Alle liveøkter blir liggende til evig tid i portalen, og du tar de når det passer – når du trykker på play oppleves det som live uansett, uavhengig av tidspunkt.

Hvem passer dette for?

SVAR: Et medlemsskap passer for deg som vil gjøre tilgjengelig og enkelt, som er glad i en svettefest og som liker å trene relativt enkelt. Dette er trening og økter jeg selv ville ha trent og trener på dager der jeg vil trene hjemme, men fortsatt få full valuta for innsatsen jeg legger ned.

Må man være godt trent for å bli med?

SVAR: Nei. Spør du meg er dette er supert sted å starte om du ikke har mye erfaring med trening, da du kan trene i ditt eget hjem, når det passer deg. Jeg viser alltid alternativer av ulike øvelser, og på generell basis har jeg ikke noe mål om at treningen skal være avansert. Jo enklere, jo bedre.

Hva slags type trening kan jeg forvente meg?

SVAR: Treningen er inspirert av enkle CrossFit-prinsipper, programmert for å gi deg best mulig igjen for innsatsen din, med fokus på bein, rumpe, rygg og kjerne. Som trener brenner jeg for å legge til rette for en sterk fysikk, både med egen kroppsvekt, men også ekstern belastning. Jeg ønsker å gjøre deg sprek, motstandsdyktig og allsidig!

Er onlinetrening like bra som å gå på et treningssenter?

SVAR: Det avhenger av målet ditt med treningen. Det eneste som er vanskelig å oppnå hjemme, med mindre du har et fullt utstyrt gym, vil være tung styrketrening med få reps, som er det som skal til for å bli sterkere når du allerede er på et høyt nivå med treningen din. Utover dette har jeg lært hvor langt vi kan komme med egen kroppsvekt, enkelt utstyr og smart programmering, som ofte er suksessoppskriften for mange, da det gjør trening så mye mer tilgjengelig.

Er det samme type trening hver måned?

SVAR: Min trening er sesongbasert, og jeg varierer noe fra måned til måned. Det vil si at du i begynnelsen av hver måned blir du møtt med nye flunkanes nye forhåndsinnspilte økter, i tillegg til livetreningen. Vi lever i et informasjonssamsunn uten like, med en massiv tilgang på blant annet trening. Variasjon er bra, men spesifisitet er minst like viktig i en treningshverdag der man ønsker å bli bedre. Derfor leverer jeg et gitt antall forhåndsinnspilte økter i begynnelsen av hver måned, som gir oss et bestemt fokus – det kan være utvalgte mageøvelser, ekstra fokus på setemuskulatur, et gitt bevegelsesmønster jeg ønsker at vi skal bli bedre på, etc. Variasjonen er stor, men fra måned til måned er det også noe spesifisitet. Det beste fra begge verdener, spør du meg🤩

Send meg en melding