Fire tips – slik setter du treningsmål som faktisk funker

Treningspodden er sponset av Kari Traa

Ah.. jeg må jo innrømme at jeg elsker ukas episode! Hovedtemaet er målsettinger, et tema jeg, sett i lys av jobben min som mental trener, er over gjennomsnittet glad i. Og ja, vi vet hva du tenker, noe vi også innleder ukas episode med – treningsmål liksom, sukk, hvor mange ganger har vi ikke hørt skravla gå om nettopp det? Hehe. Det er en av de første mytene vi angriper når vi gyver løs på poddesnakket i ukas episode. Evnen til å sette seg gode mål er nemlig nøkkelen til motivasjon.

Motivasjon er det som driver oss til handling. Handling er det som skal til for å skape en endring. Ikke bare i en uke, en måned eller to – men over tid – akkurat så lenge at du oppnår målet ditt!

ss

  • Vi gir deg våre favorittøkter fra uken som gikk. Jeg viser til denne superøkta, som jeg også postet på Treningspoddens sin Facebook-side, og Silje beskriver en helt nydelig intervalløkt. Som jeg forøvrig også testet når jeg svettet meg igjennom noen minutter på mølla i går.
  • Vi snakker om treningsmål, og hvordan du selv kan sette deg mål som faktisk funker. Vi gir deg fire konkrete tips til hvordan du skal gjøre nettopp dette. Kort forklart: 1) hvorfor, 2) hva, 3) hvordan og 4) justering. Dette er et must å få med seg!
  • Vi deler oppskrift på verdens beste pannekaker. Jeg har enda ikke fått testet Silje sine, men fy søren, det skal jeg! Proteinrike pannekaker med spinat liksom, gull måte å få i seg ekstra greens på. Jeg kan ihvertfall anbefale mine bananpannekaker! Superenkle og kjempegode, real smaksfest i munnen.

panne

Gleder meg til å høre hva dere syns om episoden! Speaking of, om bare noen få strakser skal jeg sette kursen til Kari Traa for et spennende møte. Deretter skal jeg videre til nok et spennende møte, som summa summarum gjør dette til en sabla bra dag. Lang bedre enn min forrige blåmandag, om jeg får være ærlig. Den kan du lese om HER.

Sees til #matmandag i ettermiddag/kveld dere 🙂 

 

Flere
Artikkler