Gralla med dagen til meg, og treningsuken som gikk – uke 37

Kan jo bare innrømme først som sist at det er fredag kveld, og jeg sitter på Flytoget på vei hjem fra Gardemoen?

Men om alt går som det skal publiseres dette innlegget lørdag morgen kl. 08-ish, hehe. 

Klokken er 22.21, og jeg gleder meg, som alltid, til å komme hjem til mannen etter noen timer på reisefot. I morgen fyller jeg 30 år, dere – det er sjukt. Jeg kjenner ikke på noe som helst angst eller kjipe følelser til det i det hele tatt, snarere tvert imot – takknemlig for alle de fine årene jeg har fått, og gleder meg til tiden fremover. Jeg har oppnådd veldig mye som kjennes riktig ut for meg, og kunne ikke trivdes bedre med hvor jeg er i livet akkurat nå – stort mer enn det kan man vel ikke ønske seg??

Det får bli en feiring når jeg er, typ, 31 og et halvt eller noe, hehe – det fristet ikke å dra i gang fest når jeg vet at jeg allikevel ikke kan drikke – for å sirre´ som det er, hehe. Bestillingen for morgendagen er hyggetid med mannen, og det tror jeg jammen meg jeg får også. Mulig han har noen overraskelser på lur, men han har vært overraskende lugn hittil, så jeg har liksom ikke en følelse i det heele tatt på hva det kan være. Vi får sjau, en fin dag blir det uansett?

Bursdag eller ei, her er treningsuka som gikk. Jeg vet ihvertfall at jeg og mannen skal på trening i morgen, så den økta er skrevet inn, hehe. Men altså ikke gjennomført enda. Ha en fin lørdag dere, og en ekstra hilsen til de som skal på ShapeUp Convention i Oslo – vemodig å ikke være der, men jeg tror og håper det blir faantastisk!

Søndag

Jeg og mannen dro på CrossFit, økten ser dere under.

Mandag

Hviledag.

 

Tirsdag

A1) Knebøy 8-10 reps x 5

A2) Chins 5 reps x 5

B1) Good morning med strikk 12 reps x 3

B2) Pallof press med twist grønn strikk 15 reps x 3

B3) Enarms skulderpress med et sek stopp på toppen 10-12 reps x 3

B4) Pull ups med støtte 12 reps x 3

 

Onsdag

A1) Sumo markløft 8 reps x 4

A2) Benkpress med hantler 10-12 reps x 3

B1) Roing med stang oppreist 1 sek hold 12 reps x 3

B2) Ettbeins smalt utfall 12-15 reps x 3

Deretter 3 runder av..

12 dips i ringer

6+6 Enarms snatch @16 kg

6 burpees med push ups

15 ring rows

 

Torsdag

Ankom Paris for å henge med Polar, der vi blant annet gjorde to ulike treningsøkter. Disse får du se i vloggen fra Paris, som kommer neste uke, men de første 30 minuttene var CrossFit, og de resterende 30 minuttene var Les Mills GRIT. Sistnevnte var noe for seg selv, og definitivt ikke preggo-vennlig, haha. Stay tuned!

Fredag

Hviledag.

 

Lørdag

Økten dere ser under står på agendaen?

So yes, there you have it! Håper du får litt inspo til egen treningsuke?

Daa pakker jeg bort pc´en, sier grattis med dagen til meg selv, og ikke minst, vlogges på søndag – da kommer vloggen fra vi hadde ShapeUp Convention i Stavanger – ah, det var moro ass. Gleder meg til neste gang.

Men først – bursdag! 

Flere
Artikkler