Økta du bør prøve: Roing, burpees og hoppetau

En dag uten trening er en dag uten trening. Men i dag var ikke en av dem! I dag kjørte vi litt tung styrke på crossfiten, før vi gjennomførte økta under her.

Jeg liker den komboen. Man får liksom trent tung styrke, samtidig som man får opp hjertepumpa. I like!

Håper noen andre sprekiser blir inspirert til å prøve det samme 😀 (Økta inneholder til og med hoppetau, da blir Ida på abo-avdelingen glad)

Så, prøv følgende…

1 min roing

1 min burpees

1 min hoppetau

Så hviler du ett minutt, før du gjentar. Totalt skal du kjøre seks runder.

Jeg gjorde denne økta selv i går, og ja.. Jeg smiler kanskje på bildet, men auff, så sliten jeg ble.

image

Asså, jeg fikk hold, det har jeg ikke hatt siden jeg var typ 14 år og var på min første løpetur. Okei da, kanskje noen ganger etter det også, men det er fader meg lenge siden.

image

Her må det ha gått så rykende raskt at dagens heldige fotograf ikke rakk å ta et ordentlig bilde av meg.

image

Dette var det mest sjarmerende bildet jeg fant av burpees-moroa, det sier jo litt.

image

Åpenbart samme problemet med hoppetauet.. Rykende raskt, I tell you. Jeg er nesten sikker på at melkesyren rant ut av øra på meg når jeg var ferdig. Takk for meg.

Trening gjort, jobb gjort, nå er det helg 😀

Og may I remind you, det er fredag, og vanligvis tacofiesta i min crib..

tumblr_mcdrdf5puZ1rxhp3lo1_1280

Men, #shapeupkickstart og hele den greia der, jeg benytter anledningen til å røske opp litt i mine egne rutiner og prøve noe nytt. Så laksefredag, her kommer jeg 🙂

Shapeup-mat19749

Ikke snakk om at jeg ikke er all in på denne kickstarten ass! Og vet dere hva.. Det føles bra!

God helg dere, og stikk innom i løpet av helgen. Jeg blogger jo hver dag jeg, som den superbloggeren jeg er 😀

 

Flere
Artikkler