Treningsuka som gikk – uke 3

Søndag

Partner-WOD på CrossFit Fønix, med super-Nico som partner? Økten ser dere under. 

Mandag

40 min rolig løpetur på morgenen, og økta dere ser under på ettermiddagen. Det var denne jeg delte på Instagram i dag?

Det var ikke flere 16 kg kettlebells igjen, så jeg gjorde den med 20 kg. Hvis du tester, finn en kule som passer deg, og ikke heng deg så oppi de tallene her. Finfin økt som får opp pulsen, uten å drepe verken det ene eller det andre.

Tirsdag

Hviledag.

Onsdag

Styrke hjemme???

A1) Knebøy 6-8 reps x 4

A2) Pull ups maks reps x 4

B1) Push press 6-8 reps x 4

B2) Ettbeins markløft 15 reps x 3

C1) Hip thrust 15 reps x 3

C2)  Kneetuck med catslides 20 reps x 3

C3) Sideplanke med hoftehev 20 reps x 3

Torsdag

4×4-intervaller ?

Fredag

Styrke hjemme?

A1) Cleans 8 reps x 4

A2) Pull ups max reps x 4

B1) Knebøy 20-25 reps x 4 (???)

C1) Max push ups x 3

C2) X-Walk med miniband 25+25 reps x 3

C3) Glute bridge med miniband 15 reps x 3

C4) Leg curl med sklimatter 15 reps x 3

Lørdag 

I dag kjørte jeg #piasgym1 to ganger, noe som ble en fin kondisjonsøkt som kjentes både i pust og muskulatur. Det tok meg rundt 45 min, og ble en helt super økt! Jeg gjorde altså øvelsene jeg viser i videoen under x 2.

Nå har lørdagsroa senket seg i heimen, noe jeg kler særdeles godt etter en uke på farta, som jeg toppet med en shoot tidligere i dag – alltid småkjipt når oppdrag havner på lørdager, prøøøver å holde helger hellig – men samtidig, så godt når det er gjennomført, spesielt når resultatet blir så bra ? Jørgen, TAKK for at du er du!

Og med det går jeg i lørdagsmodus – god helg, fintfolk?

Flere
Artikkler