Treningsuka som gikk – uke 18

Hei fininger, og god lørdag! SÅ kult med all respons på onlinetreningen min i mai – jeg gleder meg!?

Det har vært en digg uke, med god kombo av miniferie og intensiv jobbing. Vi fikk besøk av et vennepar fra tirsdag til torsdag, og før og etter det har det vært bok og baby på menyen. Sendte avgårde et nytt utkast i går, så etter å ha spilt inn Treningspodden i dag blir det friii og familiekos resten av dagen. Blir her oppe frem til mandag, så er det hjem igjen?

Her er treningsuka som gikk – strålende fornøyd med den, og deilig å gjøre litt andre øvelser på styrketreninga, for ikke å snakke om årets siste skiturer. Fantastisk!

SØNDAG 

Gikk en god trilletur med Sylvester, etterfulgt av litt styrke i fjellsola – syns disse øvelsene funket veldig bra sammen! La ut video av de på Insta om du vil sjekke de ut?

A1) Step up @16 kg 20 maks reps x 3 

A2) Pike push ups maks reps x 3 

B1) Pistol squat med strikk maks reps x 3 

B2) Roing sittende med høye albuer 15 reps med 3 sek hold x 3

C1) Hoppende bulgarske splittbøy 15 reps x 3 

C2) Fronthev med strikk maks reps x 3 

MANDAG 

Gjorde litt greier med kettlebellen min innendørs – to ulike AMRAP’er på 3 min, som jeg gjorde annenhvergang, med 1 min pause imellom. Ble en 32 minutter lang økt. Seigt, men deilig etterpå. 

1: 12 knebøy @16 kg, 10 burpees over kettlebell, 3+3 clean and press 

2: 12 hoppende markløft @16 kg, 5+5 utfall @16 kg, 6 burpees 

Det ble 8 runder, 4 ganger på hver bolk?

TIRSDAG 

En drøy mil på ski ?

ONSDAG

Ny styrkeøkt med strikk og kettlebell, i tillegg til en god trilletur. 

A1) Skater squat 15 reps x 3

A2) Maks push ups med strikk x 3

B1) Ettbeins strake mark med bakre bein på benk 20 reps x 3

B2) Enarms roing @16 kg 15 reps med 3 sek hold x 3

C1) Ettbeins glidende leg curl 15 reps x 3

C2) Enarms skulderpress @16 kg 8 reps x 3 

TORSDAG

En drøy mil på ski igjen? SOMA MOVE med online-gjengen min på kvelden.

FREDAG 

Litt styrke i stua, samt trillings med mini. 

A1) Bulgarske splittbøy med puls @16 kg 12 reps x 3

A2) Pike push ups maks reps x 3 

B1) Pistol squat med strikk maks reps x 3

B2) Fremoverlent roing med strikk 15 reps x 3

Rundet av med 20 sek jobb, 10 sek pause x 8 på først rygghev med trekk, hip thrust med abduksjon og monsterwalk + hoppende knebøy. Tenkte å filme denne økten ila neste uke, for likte den skikkelig godt. Denne også, haha. 

LØRDAG 

I dag blir det nok en ny mil på ski her til fjells ?

Håper dere nyter langhelgen?

Flere
Artikkler