Ukas treningsøkter – uke 6

Mandag
ShapeUp Kickstart dag 1. Gjorde noen endringer, så økta ble som følger…
A) Knebøy 3+3+3 x 4, med liggende hollow rock og superman mellom hvert sett, 45 sekunder på hver side.

B1) Ettbeins markløft med bakre bein på benk, 10 reps x 3
B2) Stående skulderpress med stang, 4-6 reps x 4

C1) Push ups med klapp, 10-15 reps x 2
C2) Rygghev 10 reps med vekt + 10 på ett bein x 2
C3) Facepulls

Tirsdag
Gjorde meg ferdig med ShapeUp Kickstart dag 1, der jeg hadde mer fokus på overkroppsøvelsene, da spesielt chins. Chins med vekt, chins med kroppsvekt, kun hold, samt litt ettbeins knebøy og kjernetrening. Hummer og kanari, and I liked it!

Onsdag
Hviledag

IMG_2356

Torsdag
Crosstraining 60 min

Fredag
ShapeUp Kickstart dag 2 (jeg legger ut hele programmet, både dag 1 og 2, samt kondisprogrammene, på førstkommende torsdag btw)

Lørdag
Hviledag

Søndag
Intevaller. 1 min løp x 5, 45 sek løp x 5, deretter 30/30-intervaller x 10.

I dag hadde jeg den siste dagen med workshop-jentene mine, og ja.. jeg skal ikke legge skjul på at det er en sinnsykt god følelse. Tenk a.. jeg har gjennomført min første workshop!! Ikke nok med det, jeg kom hjem til nyvasket, superfresh leilighet, samt blomster og sjokolade fra mannen som hurra for at min første workshop har gått så bra. Nei og nei.. livet er bra! Mer om workshopen kommer senere – nå er det tid for avslapning og ikke minst – kjendisfarmen!??

Flere
Artikkler