BLOGG og artikler

Crosstraining på SATS

Så dagens saltime bleeeeee… Crosstraining!  Og det var overraskende tungt! Ikke at jeg trodde jeg skulle være en supermaskin som lekte meg gjennom timen altså,

Les mer »

I did it!

Yes! For øyeblikket er jeg over gjennomsnittet fornøyd med meg selv, som gjennomførte den aktiviteten jeg lovet i går. Her i Drammen var det såpass

Les mer »

This just in…

Denne blekka ankom akkurat kontoret.. Holy moly! Treningsprogrammet starter ikke opp før 5. januar, men oi, så digg det er å ha planen klar allerede

Les mer »